wtorek, 28 stycznia 2014

Asia | profesjonalny makijaz krakow | kobieca sesja portretowa

Ostatnio pokazuję bardzo mało swoich prac, a to dlatego, że życie pisze nam czasem niespodziewane scenariusze.. no i pokomplikowało się, co tu dużo mówić.. sporo przede mną..

ale, ale! jestem silna :) co nas nie zabije to nas wzmocni :) 
wracam powoli do żywych!

Dzisiaj spotkałam się z fantastyczną młodą kobietą, oto jedno ze zdjęć z sesji :)

pozdrawiam wszystkich!

PS. Pokochałam ten cień...  Satin Taupe MAC ;) 

 
pozowała: Asia
make-up, fryzura, foto: ja





i troszkę inna oprawa i delikatny makijaż :)




6 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny makijaż podkreslający urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś nie użyłabym grafitowego cienia przy takim kolorze tęczówki, nie wiem skąd ten opór... ale już tyle razy widziałam jak to działa, że totalnie się przekonałam do tego połączenia! u Ciebie również modelka ma tak pięknie zielone oczy ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest grafit ;) to satin taupe nalozony na paintpota :)

      Usuń
  3. Po prostu genialny dobór kolorów dla tej modelki, idealnie podkreślił jej urodę.
    Brwi do poprawki ;)
    Fryzura piękna - jak uzyskac takie loki? To chyba nie lokówa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się takie brwi podobają :)
      lokówka stożkowa :)

      Usuń