niedziela, 29 lipca 2012

sesja zdjęciowa na plaży ! | sesja zdjęciowa z wizażem Kraków | metamorfozy

W końcu udało mi się przygotować zdjęcia z sesji na plaży :)

Starałam się jak mogłam ;) Jest nawet kilka zdjęć czarno białych
Mam jednak nadzieję, że przymkniecie oko na pewne niedociągnięcia


Foto: Ewelina Szajnar
Fryzura, makijaż, stylizacja: Ewelina Szajnar

Justyna jest prześliczną dziewczyną. Makijaż pozwolił jedynie wydobyć piękno modelki.

podoba Wam się?









 
  


  

 
 
 

  
 


16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygląda dziewczyna! ;)
    Super zdjęcia!
    Zapraszam również na mojego bloga
    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Baaaaardzo mi się podoba czwarte od końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy przepiękne, kolor tęczówki niesamowity-podkreślony fajnie makijażem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Barwna, dziekuje za wizyte na blogu i komentarz :)

      Usuń
  4. Wow, świetna robota! Już po zapowiedzi wiedziałam, że będzie profeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina pieknie malujesz i focisz,chcialabym tak ,pisze szczerze i wiem,ze zdjecia beda coraz to lepsze,bo sie wciaz doskonalisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko, dzięki za wiarę, której mi brakuje :)

      Usuń
  6. pozatkowe zdjecie gdzie modelka siedzi w koszu mysle hmmm mocny make up troche ja przycmiewa, ale kolejne gdzie jest na plazy boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za opinie :)
      duzo tutaj zalezy od oswietlenia :)

      Usuń
  7. piękny makijaż, świetne zdjęcia :) wow wow wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny makijaż wydobywający piękno z tej i tak przecież uroczej dziewczyny! świetna fryzura, bardzo dobre zdjęcia i to aż 17! Teraz z takimi zdjęciami dziewczyna może się zgłosić do agencji modelek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. modelka jest prześliczna ;) !! a makijaż tylko podkreślił jej urodę ;))))

    OdpowiedzUsuń